Psy i rasy psów to Forum Molosy.pl
Strona 1 z 16 123612 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki 1 do 15 z 227
  1. #1

    Domyślnie Dogi do kalendarza

    prosze Was bardzo ładnie wklejajcie zdjecia swoich slicznych psiaczkow zeby powstał kalendarz z dogami, na forum tyle pieknych zdjec a na kalendarz tak mało
    http://www.proanimals.net/

  2. #2

    Domyślnie Odp: Dogi do kalendarza

    Znalazłam ten wątek i fajnie bo nie będę zakładac kolejnego

    Jest temat:
    Potrzebuję zdjęć dogów w dobrej rozdzielczości. Chcemy wydac kalendarz z dogami 12 stronnicowy.
    Chciałabym abyście włączyli się to tego pomysłu. Na forum jest mnóstwo osób które robią przepiękne zdjęcia dlaczego by ich nie wykorzystać w dobrym celu?

    Jakich zdjęć potrzebuję?

    Dobrych jakościowo. Nie chce zdjęć psów w pozach wystawowych- taki kupicie sobie w Klubie Doga. Z naszego kalendarza ma bić ciepło nawet w zimie!
    Fotki ze spacerów, szaleństw, z człowiekiem, mogą być z dziećmi ,ciepłe nastrojowe tak by czuć było że dog to przyjaciel. Dog solo lub dog w grupie.

    Poprosilabym was o wklejanie tutaj zdjątek wybiorę później ok 20 i roześlę pv do tych osób które są autorami fot z prośbą o przesłanie mi ich na maila w pełnej rozdzielczości.

    Kalendarze pojawiają się w sprzedaży ok wrześni października dlatego trzeba zająć się tym już teraz. Dochód oczywiście przekazany zostanie- na nasze dogi.

    Pomożecie?

  3. #3

    Domyślnie Odp: Dogi do kalendarza

    Pomożemy - niech no tylko naprawią mi komputer, na którym mam wszystkie foty. Myślę, że coś tam znajdę

  4. #4

    Domyślnie Odp: Dogi do kalendarza

    Alicjo taką fotkę chcę na 100% bo ją kocham!
    Oczywiście jeśli się zgodzisz



  5. #5

    Domyślnie Odp: Dogi do kalendarza

    To tez jest super choć nie wiem kto autorem i kto zacz na zdjęciu..
    Jak pomożecie rozwikłać zagadkę będę później pytac o zezwolenie


  6. #6

    Domyślnie Odp: Dogi do kalendarza

    Na zdjęciu jest chyba Monika Corine Bene Te, a autorem jest Ola Ajronowa

  7. #7

    Domyślnie Odp: Dogi do kalendarza

    Malwka a pamiętasz moze ktoś kiedyś wklejał takie zajefajne zdjęcie dziecka z dogiem na plaży...nie moge sobie dokładnie przypomnieć jak wyglądało ale dokładnie przypominam sobie wrażenie tego zdjęcia jego siłę oddziaływania..
    Ktoś kojarzy??

  8. #8

    Domyślnie Odp: Dogi do kalendarza









    Wiecej mam w kompie, który tkwi w serwisie - jak oddadzą to będę miała.
    Szanuj swoje słowo
    Nie bierz niczego do siebie

    Nie zakładaj niczego z góry

    Rób wszystko najlepiej, jak potrafisz


    www.hugowaferajna.pl

  9. #9

    Domyślnie Odp: Dogi do kalendarza



    To jest fajniesze.
    Jeszce było dawno temu takie zdjęcie też od tyłu robione dziecko z dogiem nie pamietam szli czy siedzieli ale był zajefajny kontrast pomiędzy nimi, zachód słońca itd... Zebym tylko potrafiła sobie przypomnieć gdzie je widziałam...

  10. #10

    Domyślnie Odp: Dogi do kalendarza

    moze takie Ci sie spodobaja




    Paulina z Xeną z BW od 13.02.2010 i River of Roses Equus od 17.12.2010
    "Pies jest jedynym stworzeniem na Ziemi, które kocha Cię bardziej niż siebie samego." - Josh Billings



  11. #11

    Domyślnie Odp: Dogi do kalendarza

    Znalazłam takie:



    super! na kalendarz wymarzone

  12. #12

    Domyślnie Odp: Dogi do kalendarza

    Moniq sama tego chciałaś
    Goti






    Elan






    Arkadiusz [']


    Ivaszek [']




    Lusia [']


    stadnie

  13. #13
    Aktywny Miłośnik Psów xamp's Avatar
    Zapisany
    Dec 2010
    Posty
    283

    Domyślnie Odp: Dogi do kalendarza

    Najpiękniejsze doże fotki z cyklu "człowiek i dog" oraz "dziecko i dog" widziałam na blogu Pani, która ma Być Może Barbarzyńcę w Ogrodzie :
    http://pucek.blox.pl

    Coś niesamowitego.

  14. #14

    Domyślnie Odp: Dogi do kalendarza

    Cytat Napisane przez glutofia Zobacz post
    Malwka a pamiętasz moze ktoś kiedyś wklejał takie zajefajne zdjęcie dziecka z dogiem na plaży...nie moge sobie dokładnie przypomnieć jak wyglądało ale dokładnie przypominam sobie wrażenie tego zdjęcia jego siłę oddziaływania..
    Ktoś kojarzy??
    To było chyba zdjęcie Beci Być Może. Pojawiło się w którymś z kalendarzy klubowych.

  15. #15
    Aktywny Miłośnik Psów xamp's Avatar
    Zapisany
    Dec 2010
    Posty
    283

    Domyślnie Odp: Dogi do kalendarza

    to ta fotka? :

 

 
Strona 1 z 16 123612 ... OstatniOstatni

Zasady Postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 03:34. Copyright © wszelkie prawa zastrzeżone 2002 - 2016 Molosy.pl | Mazeguy Smilies | theme CompleteVB

          Reklama: Dieta bezglutenowa Kopytka Placki ziemniaczane Kluski śląskie Jak zrobić omlet Śledzie Ciasto na pizze Gołąbki Ciasto na gofry

          Ciasto na pierogi Karp smażony Dynia Bigos Ryba po grecku Barszcz czerwony Zakwas Karkówka z grilla Przepisy na grilla